fredag 10 juli 2009

Idag kom mormor ,min morbror och hans fru på spontan besök. Blev en fika och massa prat =) I centrum stod som alltid vår lilla ängel. Han sov nästan hela tiden var lite innan de skulle åka vidare som han vaknade till. Jhona spyr väldigt väldigt sällan men det gjorde han självklart i dag på min morbrors fru. Snart kommer älskling hem då ska vi åka och köpa mat tror det blir pizza. har ingen lust alls och laga nån mat idag. Vi har inte ätit pizza sen dagen innan lill prinsen kom. Hoppas det är gott idag =) Skönt att det är helg nu =) Då får Makke ta hand om lilla plutten imoron när han vaknar vid halv sju. Jhona är väldigt gosig och glad på morgonen i ca 1,5 timme. Även fast det inte är så kul och vakna så tidigt så gör det inget. För hjärtat smälter verkligen när han ligger där och ler. Sen somnar han ju om och sover til 10-11.
Han är völdigt snäll vår lila son. Han somna 22-23 och sover 2-3 timmar så ammar jag han och byter blöja sen lägger jag ner han i spjälsängen. Så sover han 2-3 timmar till sen gör jag samma sak.
Ha en trevlig fredag allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar