fredag 25 mars 2011

Veckan

ja denna veckan blev ju inte riktigt som jag hade planerat. Inte från i Onsdags iaf. Smmandragningarna/ värkar kommer när jag anstränger mig, så det blir mest och sitta och vila, tråkigt nog. I torsdags var Makke hemma från jobbet och tog hand om Jhona och idag kom svärfar över. Känns jobbigt när man måste ha hjälp med barnpassning hela tiden. Men det blir bäst så för Jhona han är ju inte typen som vill sitta och hänga med mamma på soffan dagarna i ända. Det är tur att svärfar finns som kommer över och rasta lilleman. Hoppas verkligen att det här går över snart. Detär ju inga vanliga sammandragningar heller som går över efter en minut och sen är allt bra. Utan det är värkar såna man har när det är dax för BB (ja alla som vart gravid förstår nog vad jag menar)

Ikväll blir det våfflor!! Imorn tror  jag vi ska iväg till ett ny öppnat lekland.Jg kan lika väl sitta där och glo som och sitta hemma.. Makke är den som får springa runt med Jhonis.

Ha en trevlig kväll!!

1 kommentar:

  1. Usch, stackarn. Det kan inte va lätt med sådana kraftiga sammandragningar redan!

    SvaraRadera