torsdag 28 april 2011

Påsken

I fredags tog vi det bara lugnt. Grillade korv åkte till en lekpark och bara mös =) På lördag förmiddag kom mina föräldrar + syskon upp- Vi fikade och Jhona höll på och busa med alla… På eftermiddagen åkte vi över till Makkes familj och åt gott påskbord.. Jhona busade massa med sina kusiner Hannah och Elias.

I Söndags kom Makkes bror med familj hem till oss och hälsade på. Mycket trevligt. Eftermiddagen spenderade vi hemma hos svärisarna.

I måndags kom min familj och hälsade på igen (några sov över hos oss). Det var så fint väder så vi åkte ner till en sjö och låg och solade. Jhona badade, han var så arg när han behövde gå upp. Han skulle ligga i badet hela tiden. Längtar så till sommaren när han kan bada hur mycket som helst. På eftermiddagen åkte min familj tillbaka till Småland. Jhona, Makke och jag stannade kvar hos min syster en stund. Jhona och kusin Lucas hade inte träffats på jätte länge så det lekte och hade jättekul. Så då var det lika bra och låta de leka en stund till. Blev även att vi fikade med glass =)

Vi hade en toppen påsk!! I tisdags var vi alla helt slut..

Igår fick vi åka in till förlossningen igen.. Busunge i magen säger jag bara.. Fick en spruta i benet denna gången med sen lugnade det sig lite.. Nu får det var lugnt i sex veckor…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar