måndag 22 augusti 2011

Den som inga byxor har…

Så var helgen slut och måndagen med för den delen..

I fredags åkte vi ner till Småland. I lördags var det 70 års kalas för min farmor =) Väldans trevligt och träffa massa släktingar.. Maten var helt underbar =)

En timme Innan vi skulle åka på festen sa jag till Makke att han skulle gå och byta om. När han var klar skulle jag fixa mig.. han går in och hämtar sin skjorta och börjar leta massa, paniken börjar sprida sig i hans lilla kropp.. Haha han upptäcker att han har glömt sina byxor i Stockholm. Han kommer ut och säger till mig och under vad han ska göra??!!! Jag kan inget annat än att börjar gapskratta… Han brukar alltid lägga ner ett par extra byxor om han skulle råka bli ner bajsad (av Theo) eller nåt men denna gången hade han bara med sig sin one piece. Han testa mina bröders jeans men de är pinnsmala så det funkade inte, min pappas byxor badade han i. Till slut ringer vi till min morbror. Han hade ett par jeans han kunde ha. Lite korta i benen var de så an fick dra ner byxorna så det satt ganska långt ner på röven… stackars min lilla älskling. Så blir det när han ska packa själv Skrattar 

Hädan efter kommer jag alltid packa åt mina tre små barn =)

igår tillbringade vi massa timmar i bilen.  En riktigt lång resa kändes som vi aldrig kom hem =(

Helgen var iaf mycket trevlig och bjöd på många skratt!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar