måndag 20 februari 2012

Nu börjar mina killar här hemma äntligen och bli friska. Jhonis fick halsfluss Theo öroninflammation och älskling influensan så förra veckan var ingen rolig vecka här hemma kan jag lova.

I fredags kom min bror hans flickvän och deras son hem och hälsade på. Blev en mycket trevlig helg. Fredagen spenderades i Pulka backen. lördagen började med att vi åkte till kungens kurva och shoppade. Min bror + familj åkte till leklandet med min syster och hennes familj. Vi möttes upp på Mc donalds. sen åkte vi hem till oss, kollade på mello och mös =) Igår åkte vi till Gustavsbergs äventyrsbad. Ojoj så kul vi hade =) Jhonis ville inte gå hem… Vi avslutade helgen med en pizza innan det var dax för min bror + fam och bege sig hemåt. Tack för en trevlig helg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar