tisdag 17 februari 2009

Varför SJ?

Jahop då va det tisdag igen, dagen började absolut inte bra dock =/ Släpade mig ner till stationen och väntade på att pendeln skulle komma och när den äntligen gör det är den helt smockfull, visade sig att pendeln innan uteblivit. Är kanske ett I-lands problem men shit va drygt det va att stå hela vägen till centralen 2mm från personen bredvid och försöka läsa Metro. Men men fram kom man tillslut i alla fall och tidningen blev läst:P
Han med ett snack med Crillan idag också om pappa ledighet, fick mig lite tankeställare gäller att planera upp det ordentligt får tänka ett litet tag till på hur jag lägger upp det.
Nu sitter jag här och väntar på att snyggingen (Sara) ska komma hem, hoppas att hon överraskar mig idag igen som hon gjorde igår och komma hem tidigt =)
Ha det gott alla!

1 kommentar:

  1. Själva satt vi lungt tillbakalutade i tunnelbanan och läste Metro men det var ju SL säger en SL fantast

    SvaraRadera