måndag 22 juni 2009

Midsommar

På midsommarafton åkte vi alla och inhandlade maten. Det blev det traditionella midsommar bordet. Senare på kvällen grillade vi, eller rättare sagt mamma och pappa grillade vi satt inne det regnade ju massa...
På natten ville inte vår älskade prins sova, vad vi än försökte med så hjälpte inget. det var bara och vara vaken med plutten. På morgonen var vi så trötta. Sån tur var gick min mamma och pappa ut och gick med han en runda så jag och makke fick sova en timme. Så skönt.
Vi åkte sedan till min syster och åt mat. På kvällen gick vi alla ut och gick en fin runda i skogen.
Igår åkte vi ut till Lida och hade med oss fika. Hur mysigt som helst. Mina små syskon badade även där.

Idag var vardagen tillbaka igen. Makke gick till jobbet. Jag och Jhona sov ut. Jhona sov väldigt bra inatt =)
Vi åkte sedan till Sandra och Lucas. Vi var ute en stund och solade.Det blev ganska mulet framåt eftermiddagen så då gick vi in och fixade med mat och så. Lille Jhona ville inte riktigt vara med. Han var väldigt grining hela eftermiddagen saknade säkert pappa. Det ända som dög för vårt lilla underverk idag var bröstet.
Men efter tre timmar somnade han äntligen. Nu ligger han här i vagnen och halv sover hoppas han sover en stund till så man få nåt gjort =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar