lördag 2 januari 2010

Tillbaka

Nu är vi tillbaka igen.. Den 23 dec åkte vi ner till Småland, vi spelade bingolotto och åt god mat med min familj + några av mina släktingar. På julaftons morgon kom tomten och väckte oss, vi fick en liten morgonpressent. Jag, Makke och Jhona åkte ner till Makkes bror + familj i Blekinge även Makke föräldrar var där. Vi firade en trevlig julafton där. Jhonis var en alls rädd för tomten som vi trodde att han skulle vara. Han vågade till och med sitta i tomtens knä. Tack för en mysig julafton alla!!!

Den 25 åkte vi tillbaka till Småland igen och firade julafton med min familj+ några släktingar. Tomten kom två gånger den dagen, en gång nere hos min morbror och en gång på kvällen hemma hos min föräldrar. Vi hade även spelat in kalle anka så det kollade vi på. 25 var lite mer livad än 24 vi var ca 25 stycken då varav 4 stycken var mellan 0-2,5 år =) På julafton var vi 8 stycken men det räckte det med, blev stirrit även då =)

Den 25 blev väldigt lyckad också, blev ju som en julafton till. Vi fick så mycket julkappar både till oss själva men framför allt till Jhona. Tack alla för allt fint vi fick.

I mellandagarna var vi en dag i Växjö köpte de första stövlarna till Jhonis så söta är dem, kanske lägger upp dem nån dag på bloggen. Hannah och hennes lilla söta Moa var och hälsade på. så kul och träffa dem, var länge sen sist. Hann även med en runda ner till Blekinge till vi träffade Stefan och Kakan var kul och träffa dem också blir ju inte så ofta. Vi var även hemma hos Kalle, Emelie och Alvin. Var kul och äntligen få se Alvin “live”. Hehe han var hur mycket lugnare än Jhona som helst.. Haha knappt man kommer ihåg att Jhona har legat så still och vart så lugn.

Nyårsafton firade vi hemma hos mina föräldrar. Vi åt Tacosbuffe, chokladmousse tårta och godis bricka.. Sen blev det raketer. Jag var inne hos Jhona ifall han skulle vakna.

2009 var det bästa året i våra liv =) Vi ser verkligen framemot 2010.

Jhona har under julen fått en tand där nere den andra är på väg. Han går väldigt stadigt när man håller han i händerna. Det ända han vill är att vi ska gå så nu =)

Hade fint!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar