tisdag 29 juni 2010

Bloggtorka….

Nu när det är så härligt väder så blir det att bloggen hamnar åt sidan… det är inte bara vädret som gör det Jhonis mormor,morfar. morbror och mostrar är uppe och hälsar på. De har varit här sen i Torsdags… har blivit att vi legat vid havet alla dagar utom i lördags underbart!!

Jhona älskar verkligen och va på stranden. Bada gör han så han blir helt blå =) Man får tvinga upp han. Han älskar simma runt, springa i vattnet, hålla på och skvätta.. Ja han och stranden pappar perfekt ihop, vilket är tur för mig jag älskar ju som alla vet att sola och bada… Varje kväll när vi ska in så får vi dra in en arg prins han vill vara ute hela tiden. Han är en riktig natur människa vår lille kille =)

Mitt upp i allt detta så håller vi ju på och packa ner hela lägenheten… På torsdag klockan 10 får vi äntligen nyckeln… Tur att pappa o mamma är här uppe så de kan hjälpa oss. Inte lätt och packa med en buse som Jhona. Jag packar och han tar upp eller springer han iväg och gör bus medans jag håller på och lägger ner saker :D

Nu blir det sängen…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar