torsdag 15 juli 2010

De senaste dagarna har bestått av sol och bad =) Så underbart väder, jag njuter till 1000 =) tur att lille Jhonis också gillar sommarvärmen. Han har inte vart något gnällig, haft dålig aptit eller sovit sämre nu när det har vart så värmt. Han njuter nog lika mycket som jag gör. han älskar ju vara ute och vara på stranden. Nu i veckan har mina systrar Sonja och Selma vart på besök. Jhona äälskar dem =) Han vill inte vara hos mig alls då är bara Selma och Sonja som gäller!! Igår kom min bror Samuel med flickvän upp och hälsade på. Så Selma, Sonja, Samuel, Frida, Jag, Makke och Jhonis åkte efter makke slutat jobba till Skärholmen och shoppade =) Jag hittade ett par tre kvarts byxor, shorts till Jhonis, en uppblåsbar blixten bil (båt) till Jhona, solskyddsfaktor 50 till lilleman när vi ska till Bullis, en leksaks kamera till han som han ska få på flyget..

Idag var vi vid havet.. En underbar dag, så varmt och skönt. var lite vågor där vi var idag. Oj vad Jhonis tyckte det var kul han gapskrattade varje gång det kom en våg..

Vi var även på BVC och tog sprutan som man ska få vid 18 månaders ålder men eftersom vi ska utomlands och Jhona är över året rekommenderade Bvc tanten att vi skulle ge han den innan vi åkte. Så nu kommer han inte få någon spruta förrens han är 5 år. Tog även en vikt och kollade längden på han. Allt såg så fint ut ås nu behöver vi inte komma förrens vid jul..

Varje kväll den här veckan har vi också vart nere och tagit ett kvällsdopp… Underbart härligt och mysigt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar