fredag 23 juli 2010

Semester

För vissa av oss ialla fall (Makke) men det är han verkligen värd. Jag jobbar 5 dagar till sen har jag semester några dagar, jobbar lite till sen åker vi äntligen till Bulgarien!! Makke är pappa ledig nästa vecka. Har vart väldigt mycket jobbade för mig nu den senaste tiden. Men de gör inget, blir kul den 26 nästa månad när lönen kommer. Det bästa är ju att vi slipper lämna bort Jhona. Jag jobbar ju kvällar och helger. Helt perfekt!!! ikväll får vi besök av Makkes kompisar från Karlskrona ska bli trevligt =) Hade besök av  några andra kompisar till han u i veckan, var kul =) Annars har det inte hänt så mycket här i veckan. Vi var hos doktorn med Jhonis i onsdags, gick bra skönt det, nu slipper vi vara oroliga.

Fick min efterlängtade dammsugare i tisdags… Den är verkligen superbra =) Är så nöjd med den…

Idag ska vi förmodligen hämta ut Jhonis sulky (beror på vad klockan blir) Lägger upp bild på den nån dag när jag hinner…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar