fredag 31 december 2010

2010

Vecka 2 var vi uppe i Björnriket en vecka och åkte skidor.
Den 17 jan fick Jhona en ny kusin Elias, välkommen!
Den 18 jan tog Jhonis sina första steg.
I april bytte Makke jobb.
Både morfar och farfar fyllde jämt i början av April.
I Maj sålde vi vår lägenhet.
I maj började jag jobba.
Jhona fyllde 1 år den 31 Maj.
Vi köpte hus i Juni och flyttade hit i slutet av samma månad. Vi trivs superbra här!!
I början av augusti var vi nere i Ystad och semestrade med Makkes familj. Väldigt trevligt
I Augusti åkte vi till Bullgarnen en helt underbar resa som vi kommer minnas länge =)
I Augusti var jag och Jhona nere i Småland och passade mina syskon då mamma och pappa var i Egypten en vecka .
I September hände inget skoj jag jobbade varje helg, så jag och älskling träffades knappt :/
Den 15 oktober plussade vi =) I juni blir lilleman storebror =)
Den 16 oktober var jag och älskling på spa, och njöt. Mormor och morfar passade prinsen. Jag fick en underbar ansiktsbehandling och älskling en rygg behandling.
I slutet av Oktober blev det en runda till Ullared.
I November åkte jag, mamma, Sonja, Selma och Svea till Ullared.
December har vart ganska lugn, mycket jobb. Ett mysigt julfirande i Småland.
tanken var att vi skulle fira nyår med älsklings familj men det blev inte riktig så vi blev magsjuka istället. Tråkigt nog missar vi Micke med familj helt denna gången =(

2011 kommer bli ett spännande år. Mest av allt längtar vi till Juni då lilla Thindra eller Theo kommer =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar