söndag 19 december 2010

Ännu en helg har passerat... Denna helgen har bestått av jobb för min del. Igår när jag kom åkte vi och åt på Pizza Hut. Vi hade tänkt och åka och handla de sista julklapparna men klockan blev så mycket och jag blev trött så vi åkte hem i stället. Idag när jag skulle till jobbet var det snö kaos.. Ett under att jagk om till jobbet överhuvud taget. hade snöat massa under natten och vägarna var inte plogade när jag körde. Men till jobbet kom jag bara fem minuter försenad =) När jag skulle hem var det också snö kaos. Vägarna var skit dåliga då med.
Efter vi hade ätit middag åkte vi till IKEA... Skulle kolla på lite saker där , blev även en liten fika =)
vi tänkte först att vi inte skulle åka pga av vädret men sen kom vi på att vi behövde det annars skulle vi aldrig hinna med och fixa allt innan jul. Jag jobbar imorn och på tisdag kväll och makke jobbar ju på dagen.. sen på onsdag har vi andra planer =)
Nu ska vi äta lite gott!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar