söndag 5 april 2009

Blocket


Äntligen hann vi först och fick köpa en Nalle Puh babysitter. Har hållt på sen i slutet av Januari och försöka få tag på en sån genom blocket, men varje gång det har kommit ut en sån babysitter har jag alltid hört av mig försent.
Igår hann jag först =)
Nu har vi snart köpt allt vi tänkte köpa till vår skatt innan den kommer har bara två saker kvar. Ska försöka hitta en av de sakerna på blocket.

Idag har vi haft en ganska lugn dag hemma. Vi var och hämtade babysittern på förmiddagen. I eftermiddags så kollade vi bara på tv och gjorde middag. Potatisgratäng med små köttbitar. Nu är vi precis inkomma efter att ha vart ute och gått en liten runda. jag orkar dock inte gå så långt nu för tiden. Låter som jag har sprungit ett maraton när jag har gått i fem minuter typ =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar