söndag 26 april 2009

Landet



Igår åkte jag och älskling ut till "hans" landställe. Riktigt skönt var det och komma ut dit, särskilt när det var så varmt och soligt. Älskling slipade en trappa som han lovat sina föräldrar och göra i ett år typ =) och jag satt och solade =) Helt underbart!
På eftermiddagen kom hans föräldrar ut och vi grillade. Så gott blev det. Älskling lyckades verkligen med grillningen!
På kvällen kollade vi på tv och satt och hade trevligt.

När vi vaknade idag fortsatte Makke med och slipa klart trappan. Jag hade tänkt att sola hela dagen men det blåste så kallt =(
Vi åkte till granngården på förmiddagen och köpte olja och oljade trappan.
Monica hade med sig en god skaldjurspaj som vi åt som lunch/middag innan vi åkte hem.

2 kommentarer:

  1. Kanon, jag kan tända grillen åt dig Mackan, så fixar du resten medan jag sitter i hängmattan med en kall öl.
    PS Min altan behövs oljas.... :) DS

    SvaraRadera
  2. Tack för all hjälp i helgen.
    Inte trodde jag att du var en sån kanongrillareMarcus, det var inte sista gången du gjorde det

    SvaraRadera