torsdag 7 maj 2009



Blev en runda till Globen igår, jag skulle ta ett nytt blodprov. Jag och Svea åkte vidrare till Södermalm efter det, gick en liten runda där. Väntade på att Makke skulle komma. Vi hämtade upp han och åkte ut till Täby och kollade på en sak =) Så fin =) Vill ha... Hoppas allt går bra så den blir vår =) Det återstår och se lite senare idag...
Makke åkte tillbaka till jobbet jag och Svea åkte hem, vi städade här inne i lägenheten behövdes verkligen. Vi gick sedan till lekparken. Sandra, Lucas och Chrille kom. De stannade här en bra stund. Kul och träffa dem, har inte sett de sen i påskas. har vat så mycket de senaste veckorna.
Svea följde med dem hem hon ska va där tills imorgon. Blev så tyst och tomt här utan henne =(
Ikväll kommer Rasken och Ida ( Samuel och Carro) hit. De ska vara här tills på söndag. ska bli skoj. Var ett år sen de hälsade på oss här uppe i storstan.
Nu ska jag gå ut och sätta mig i solen och vänta på att Makke ska ringa och ge ett bra besked =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar