söndag 10 maj 2009

Vi mötte upp Makke i Huddinge i fredags så gick jag, Samuel, Carro och Svea och badade. Vi lämnade av Samuel och Carro hos Sandra och Christer efter vi badat, de skulle sova hos dem. På kvällen tog vi det bara lugnt.
I går gick vi upp vid halv nio och åkte i väg till Sandra och Chrille. Vi åt en gemensam frukost där. sedan begav vi oss alla till Kungens Kurva.
Jag och älskling gick till babyland och handlade en amningskudde och en mjuk babyfilt, var även på Jysk och handlade en dun kudde till bebis och Nalle Puh sängkläder. Vi letade efter mys dräkt också men det hittade vi ingen.
Ikea var vi alla på med. Köpte ett skötbord, madrass underlakan, sängkläder och en frotté handduk med plast under som man kan ha på skötbordet (bilder kommer senare på allt)
Efter det åkte Jag, prinsen och svea hem till oss och de andra hem till Sandra och Crille.
Lite senare på eftermiddag var jag och älskling över hos Dennis och Malin (våra trevliga grannar) och grillade. Mycket trevligt =)
Efter grillningen ingen åkte vi till Niklas, var kul och få se hur hans nya lägenhet såg ut. Vi spelade lite wii där bowling blev det =)
Klockan började bli mycket så vi åkte hem, kollade på Så ska det låta sen däckade vi =)
Idag bakade jag och Svea. De skulle åka hem till Småland igen så Samuel och Carro kom över här vid två tiden och hämtade Svea sen vikande vi av dem. Blev så tyst när Svea hade åkt =(
Jag och älskling åkte och storhandlade i Kungens Kurva. När vi kom hem målade älskling bebissängen en gång till..
Nu sitter vi i soffan och tar det lugnt. Älskling springer mellan soffan och köket han håller på och koka napparna vi köpte idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar