torsdag 27 augusti 2009

Går eftermiddag kom Sandra och lilla Lucas på besök. Vi åt middag och va ute och gick en runda. Makke hoppade lite studsmatta med Lucas. Medans Makke underhöll lucas på studsmattan satt Sandra och gosade med Jhona. Idag vaknade prinsen vid sju så då gick vi upp. Han orkade vara uppe en timme. När han somnade vid åtta gjorde jag det med. Vi sov till kvart i tio, sen låg vi och gosade lite i sängen. Men Jhona tycker inte det är lika mysigt som jag han vill bara gå ut från sovrummet när han vaknar. Vid tio gick vi upp. Jag gjorde i ordning lill prinsen för dagen. Sen la jag han i babygymet. Där låg han en bra stund jag passade på och äta frukost under tiden. Vid tolv somnande han igen trodde han skulle sova typ 1,5- 2 timmar det brukar han göra vid den tiden. Jag gick ut på promenad (måste passa på när han sover för han gillar inte åka vagn i vaket tillstånd). När jag nästan var hemma vakande han, så han sov bara en halvtimme. Men han var så glad när vi kom hem. Jag la han på filten så fick han åla lite, och när han tröttnade på det låg han och lekte med sina leksaker. Han älskar sin kanin (moster Svea som har lånat ut den) herr kvadrat (en tyg bok) och sin south Park gubbe som han fått av pappa. Han låg där en bra stund. Läste sedan två små böcker för han, Willes vänner och bli glad med Gogo. Efter ett tag blev han så trött så han somnade för en stund sen.
Jag har uppdaterat med lite nya bilder på hans sida.
Makke kommer hem senare ikväll han ska spela innebandy med några jobbarkompisar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar