måndag 17 augusti 2009

I Lördags var vi och hälsade på Makkes mormor, hon blev så glad när hon fick gosa med Jhona. ännu gladare blev hon när Jhona höll på och skratta massa när hon pratade med han. Senare på eftermiddagen kom min morbror och hans fru. Vi åt lite mat, gick ut på en promenad. Sen bakade jag kladdkaka och på kvällen kollade vi på sommarkrysset och jakten på lycka. Blev ganska mycket bebis prat eftersom de ska adoptera en söt pojke från Taiwan. De ska hämta hem Benjamin som han kommer heta nästa vecka =) De sov här till söndag. På söndag eftermiddag åkte vi till Makkes föräldrar fick en god söndagsmiddag där. Kyckling, ris och sallad =)
Idag var jag på Mvc på efter kontroll. Hon pratade inte så mycket med mig utan satt mest och pratade och beundrade Jhona. Men allt har ju gått så bra så vi hade inte så mycket och prata om =) Så skönt att graviditeten och förlossningen gick så bra som den gjorde!
man kan inte fatta att Jhona har legat där inne i min mage.
Lill prinsen har vart på lite halv taskigt humör idag..
Makke hade sin första dag på jobbet efter semstern idag. Kändes konstigt att inte ha han hemma idag, men skönt och få va själv med Jhona =)
När vi hade ätit middag var vi ute på en promenad.
Nu ska vi njuta lite av kvällen innan det är läggdaxs...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar