fredag 17 september 2010

14,5 timmar

Ja många timmar sov Jhonis natt.. han vaknade en gång när älskling gick till jobbet. Jhonis kollade upp och la sig igen, sen en gång vid nio.Jag trodde att han skulle vakna så vi skulle gå upp, men icke.. Nästa gång vi vaknade var klockan 10 44 =) LYX!! Har aldrig hänt att han soovit så många timmar på sträck.. att han sov så beror nog på att han har gått och blitt sjuk, hosta, snorig och feber. Idag har han knappt någon feber. Stackars lilla prinsen och gå och bli sjuk..

Väntar på att älskling ska komma hem från jobbet, då ska vi åka och hämta mat, blir indisk mat idag. Anneli som rekommenderade det , hoppas det är lika gott som hon beskrev. Igår jobbade jag. Makke flexade ut en timme tidigare från jobbet. Kändes inte rättvist mot Jhona att han skulle behöva åka bil, pendel och buss när han inte mådde bra. Så älskling kom hem så jag åkte direkt till jobbet. Annars har jag med mig Jhona och åker till Makkes jobb och lämna av han där. Jhona och Makke åker pendeln hem. Funkar utmärkt. När man själv är sjuk orkar vill man ju inte hålla på och åka runt, likadant är det nog för lilla Jhonis.

Imorn och på söndag är det jobb igen, tredje helgen på raken nu =) Känns ändå rätt ok..

I veckan har vi vart på Öppna förskolan, träffat anneli och Cassandra, lekt med Sandra och Lucas.Jag har vart på jobb möte. Vi har hunnit med en hel del. Vi har även köpt möbler till Jhonis rum (bilder kommer senare).

Världens finaste kille(ar)!! <3

P1080365

P1080262

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar