måndag 13 september 2010

Igår morse sa Jhonis sin första mening “mamma tända lampan”.. Mammas lilla prins vad stolt jag blev =) För varje dag som går gör du nya saker. Hela tiden säger du nya ord….

Hela helgen har bestått av jobb för min del. Makke älskling grillade revben igår till middag, mums vd det var gott. Kanske var årets sista grillning?

För några veckor sen var jag och lillkillen nere i Småland och passade mina syskon medans mor och far var i Egypten en vecka. Jag brukar typ aldrig vara sjuk men typiskt nog åkte jag på världens virus. Tappade rösten, feber och hostade massa. Lite jobbigt och bli sjuk när man lovat och passa de små. Jag skulle ju fixa med mat, städning, tvätt och allt.. Inte lätt när man inte mår bra. men det löste sig bra.. Var nog minst två år sen jag var riktigt förkyld sjuk. .Usch vad jobbigt det var. Sån tur var klarade sig mina syskon och Jhona sig ganska bra.. Var iaf en mycket trevligt vecka där nere. Jhona och jag saknar er..

Mamma och pappa hade haft det toppen =)

De hade givetvis köpt med sig massa saker därifrån

Jhonis fick en kamel

P1080514 

jag fick denna fina sak.. Den är gjord av sand.Asså inte glaset runtom utan innehållet =) Till och med mitt namn är skrivet inuti i sanden. helt sjukt ..

P1080515

Här står det mitt för och efternamn..

P1080511

en lyckosten

P1080516

Makkes present

P1080518

Tack mamma och pappa!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar