torsdag 9 september 2010

Hmm…

Idag var det tänkt att Jag och lill prinsen skulle gå till en ny öppen förskola. Men världens bästa kille gav mamma sov morgon och vaknade inte förrens vid tio =) Underbart!! Vi gick ner en runda i centrum köpte en höst mössa till Jhonis (som han valde själv). Var med tiger på. Jag gick till apoteket och hämtade ut lite tabletter. Har skadat min lilla fot igen… Ajaja.. Hoppas det inte blir en sömnlös natt igen, utan att tabletterna hjälper. Vill inte bli sjukskriven, bara bita ihop och hoppas att det går över.. När älskling kom hem var vi över hos svärisarna och hämtade en ispåse. Ska linda den runt foten inatt, hoppas att den ska svullna av lite…Nu får det vara slut på “tyck synd om mig” saker i detta inlägg… Gillar egentligen inte skriva om sånt. Vill inte att folk ska “tycka synd om mig”. Det finns  de som har det värre, än det jag lider av..Därför Har jag nästan aldrig nämnt något om sjukskrivning eller foten på denna blogg..

P1080132

Vi var även och handlade lite mat… Imorn är det jobb. Innan jobbeet blir det nog en runda på öppna förskolan.

Ha en fin kväll…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar