söndag 1 januari 2012

Året som passerat

Januari- Vi var i fjällen. Jhonis stod på skidor första gången Han åkte till och med själv =) ingen stor backe men ändå …

31 januari fick vi kolla på vår andra skatt för första gången.

Februari- Jhona klippte sig för första gången Han blev även kissetorr (dagtid)

Mars-  Theo började strula i magen. Jag blev sjukskriven

April- Vi var inne på förlossningen två gånger då lilleman höll på och komma, men de stoppade det. jag blev fortsatt sjukskriven och typ sängliggande.

Maj-  Jhonis fyllde 2 år!!! han slutade med blöja nattetid- duktig kille vi har =)

Vi var även inne på förlossningen nån gång då det hände samma sak som innan. jag blev fortsatt sjukskriven.

Juni-  Jag och  älskling firade 3 år som förlovade <3

Den 13 juni tittade äntligen vår lille Theo. Sån lycka!! Äntligen var vi två barns föräldrar till de finaste pojkarna som finns!

Jhonis och Theo fick även en kusin.

Juli- Vi var på minisemster  i Halmstad. äventyrsland, sol och bad stod på schemat. Älskling fyllde år!

Augusti- Vi åkte till Öland. Mostrarna selma och Sonja var också med =) vi hade en underbar vecka, bara sol och värme hela veckan .

September- Hände inget speciellt…

Oktober- Vi  barnvälsignade Theo. En mycket lyckad dag!

Vi var  i Ullared.

Jag drog även ut min visdomstand.. ajajaj..

November – Jag fyllde år

December- jag och mina små prinsar tog tåget ner till Småland och hälsade på alla där.

Vi firade jul i Stockholm med älsklings familj och släkt mycket trevligt. Juldagen åkte vi till Småland och firade med min familj. Jag och mina små stannande kvar , älskling åkte tillbaka och jobbade. Nyårsafton firade vi i Småland med min familj.

Vi har haft ett riktigt händelserikt år. Bäst av allt var och bli två barns föräldrar!! ska bli spännande och se var 2012 har och bjuda på =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar