fredag 27 januari 2012

Dagen + lite annat =)

Idag åkte jag och mina två små prinsar till Kungens kurva. Vi åt lunch buffen på Pizza Hut!! Mumma =) Min syrra och hennes två sötisar var oxå med. Jhonis höll på och busa massa (som han alltid gör) när vi var på toa. Finns ganska många toaletter där. Jag tittade bort två sekunder och då försvann han helt. Jag blev skit skraj. Efter nån sekund hörde jag hur nån ryckte i en toadörr. Då förstod jag direkt att det var min lille bus unge som låst in sig där. Sån tur var så var det sånt lås man kan låsa upp med hjälp av nycklar. så han kom ut rätt fort. Sen frågade jag han om han blev rädd, då kollar han upp på mig och säger klart jag blev =)

Efter pizzan ville barnen leka i den stora lekparken klart de fick det. efter ute leken så gick vi till IKEA . Köpte lite småsaker där. en mycket trevlig dag!!

Jhonis har börjat rimma =) Han tycker det är jättekul och rimma på namn.. Så kul och höra när han håller på och rimmar. Han har även kommit in i en riktig kiss och bajs ålder. Man får ofta höra mamma bajsa på dig, du är en kisskorv, lukta på min gamla fis (sägs alltid efter han fisit) m.m en riktig liten knas unge är han..

Theo håller på och reser sig mot allt, går runt med sin gåvagn, gå med oss när vi håller han i händerna. Kryper iväg och är överallt =) ett riktigt charmtroll är han. Han har ett väldigt  temperament =)  Han älskar mat och serveras inte maten när han har tänkt sig så blir det ett himla liv. När man matar han så ska man skyffla in maten i munnen på han.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar