måndag 16 januari 2012

Fjällen!

Förra veckan spenderades i fjällen , närmare bestämt i Björnrike! En underbar vecka med massa skidåkning för Jhonis snowboard åkning för pappa Makke. Jag och Theo kollade mest på när de andra åkte  .. Vi var där uppe med min familj alla mina syskon utan en alltså åtta stycken var där. Min bror hade med sig sin son och min syster sin sambo+ barn och min andra bror hade sin flickvän med sig, så vi var en hel del! Så kul vi hade ( den mesta tiden), lite bråk och så ibland men det vore ju konstigt om det inte uppstod något sådant…Blev en hel del pulka åkning oxå,

En kväll var vi alla ute och åt. Mycket trevligt, men jag tycker synd om alla gästerna i restaurangen =) Hög ljudvolym och ungar som sprang lite fram och tillbaka =) två sex månaders bebisar på det, ja ni kan ju änka själva hur det var där =)

Theo blev sjuk där uppe igen.. Hög feber, rosslig och snorig.. Vår lilla stackars älskling. Idag var vi hos doktorn igen och hon trodde att han hade förkylnings astma så nu har vi fått mediciner hoppas blir bra med han nu.

En höjare var och basta på kvällarna. =) resan upp och ner gick hur bra som helst.

Imorn är det dax att återgå till vardagen igen Jhonis ska tillbaka till förskolan han har inte vart där på typ en månad och pappa Makke ska börja jobba =)

P1120401

P1120404

P1120339

P1120424

Snömys med moster =)

P1120429

Man blir trött av att åka skidor =)

P1120389

P1120444

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar