lördag 7 mars 2009

StorStan



Idag var jag och prinsen inne i stor Stockholm och shoppade lite =). Var riktigt kul vi har inte vart där inne sen i början av December så det var på tiden nu..
När vi var på Åhlens city upptäckte Makke att DKNY hade släppt en ny doft Fresh Blossom. Luktade så himla gott... Tänkte först att jag inte skulle ha den så sprang snabbt där i från in på HM. Men väl inne på HM började jag ångrar mig och Älskling tyckte abslout att jag skulle ha den (han tyckte den luktade väldigt gott med) Så vi gick tillbaka dit och så köpte min prins den till mig =)
Han fick också en parfym, den nya Hugo Boss på hela 5 ml typ och helt gratis inte illa =)
Jag köpte även en Friis of Company väska. Blev riktigt nöjd.
Vi gick och åt på pizza Hut.
Var även och kollade på lite bebis kläder och saker =) Nu vet vi var vi ska köpa de första skorna till vår skatt =)
Nu sitter vi framför tv och bara ta det lugnt.. så skönt så...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar