torsdag 19 mars 2009

Tandvärk

Idag har inte varit någon trevlig dag. Jag(Makke) har haft lite ont i en visdoms tand nu ett par dagar så i natt bröt det ut ordentligt och bara dunkade hela natten. Så när jag tittade på mig själv i spegeln på morgonen så va hela min kind upp svullnad. Så det va bara att glömma jobbet och istället boka en akut tid till tandläkaren.
Väl där tog det bara lite bilder och spolade lite med lite antispetisk vätska, lite synd hade nästan hoppas på att de skulle ta bort den. Så fick jag en antispetisk munvatten som jag ska grugla med i en vecka, så nu sitter man här fortfarande med en svullen kind och med värk i munnen.
Va lite positivt med dagen iaf fick lite mer tid med min älskling(Sara) här hemma innan hon gick till jobbet =)
Nu är det bara att börja ladda upp inför morgondagen, mycket att göra på jobbet, får bara hoppas på att svullanden har dämpats lite så man inte ser alltför konstig ut på pendeln på vägen dit och hem =)
Ha det gott alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar