tisdag 13 april 2010

Att jobba i Söndag gick jättebra. Saknade självklart Jhona skit mycket. Men jag visste att han hade det bra här hemma hos pappa. Jhona och pappa hade haft det toppen. Skönt för lilleman och slippa mamma några timmar =) Ska jobba på söndag igen. Bra för Makke och få vara hemma och ta hand om Jhona själv. det är ju så det kommer bli till höst. jag ska ju jobba kvällar och helger då. Då spar jag ju mamma dagarna. Vår önskan är ju att försöka vara hemma med Jhonis till Augusti 2011. Vi får se om det går. Det bästa med mitt jobb är ju att jag kan jobba konstiga tider och att Makke har kontorstider.

Igår var jag och vår goding nere på ÖF med Cassi och Annelie. Jhona tycker verkligen inte sång stunden är kul han smiter alltid från den. Igår ville började han gråta och så fort jag lämnade ringen så blev han skitglad. Han ville ut och springa och klättra på ruchkanan. Något musikaliskt barn verkar vi inte fått :D Men med föräldrar som jag och Makke kan man ju inte räkna med nåt annat än att han skulle bli omusikalisk. Man kan inte va bra på allt =)

Idag var vi ute en god stund. Blev lek utanför, promenad och lek i parken. Gunga är verkligen något som han tycker är dötrist. Han tappade tålamodet efter en minut i gungan och började hoppa och skrika. När jag tog ner han sprang han till sin bil direkt och ville upp på den. Sötunge =)

I natt sov han riktigt bra. Han vaknade bara två gånger men somnade om typ på direkten. Jag känner mig så utvilad. Han låg i sängen 11 timmar, den senaste veckan har han ju bara sovit mellan 4-5,5 timmar varje natt. Hopas det håller i sig att han sover.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar