onsdag 28 april 2010

Onsdag

Idag har det vart en ganska intensiv dag. På förmiddagen var det föräldrar grupp, idag var det bara jag och Annelie där (Jhona o cassi var ju självklart med) Var lite mysigt =) Fick mycket sagt och lärde oss mycket.. När de var klart åkte jag till jobbet och lunchade där. Fick äntligen se Sofias och Catarians bebisar. Var kul och träffa alla. När vi kom hem var vi inne en stund och lekte. Sen kom Malvina och Malin och ringde på och undrade om vi ville ut och leka i sandlådan med dem, och det ville vi ju självklart. Mysigt och umgås med dem =) Nu på kvällen var stor älskling och lillälskling ute och lekte och stojade =) Det har vart en väldigt trevligt dag.

Åhh vad jag längtar till Bullis nu… Vill ligga och mysa i solen med mina två pojkar, som är de finaste i hela världen… vad skulle jag göra utan er??

Nu blir det Sandhamn sen sängen… Är riktigt trött idag, luften gick ur mig totalt i eftermiddags..

Godnatt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar