torsdag 20 maj 2010

Jobb, Jobb och Jobb

Varit lite klent med uppdateringar här, men det beror på att jag jobbar på som vanligt, men denna veckan har även Sara jobbat kväll igår och idag.

Igår fick jag dock flexa ut lite tidigare från jobbet då vi hade besiktning av vårt nya radhus, och allt gick bra =) Sedan va det hem och ta lillemannen så sara kunde åka och jobba. Idag gjorde vi så att sara kom till mitt jobb och därifrån tog jag med mig lillkillen hem, så det blev premiär åk för hans del på pendeln. Men det gick jättebra, han satt och tittade på alla människor och skrattade =)

Har absolut inte skadat att det varit kanonväder här med de senaste dagarna så det har blivit lek utomhus för mig och killen här på eftermiddagarna =)

Nu måste jag städa upp lite här innan min älskling kommer hem =)

Ha det gott alla!!

/Makke

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar