måndag 17 maj 2010

SOL!!!

Det var några dagar sen jag skrev här.. Vi har haft fullt upp..

I torsdags åkte vi ner till mormor och morfar med familj, i småland. Resan gick super bra! Lillkillen var på strålande humör hela vägen.

I fredags var vi ute och lekte nästan hela dagen. Kul och leka och umgås med alla där nere. Jhona fick sin första fästing under ögat med :/ Jag och mormor drog ut den. Rättare sagt mormor höll han och jag tog bort den. Det gick bra, han var lite ledsen men det försvann fort. Han fick rotmos efter vi hade tagit bort den eftersom han var så duktig =) han älskar rotmos, han kan äta hur mycket som helst.

I lördags var det kalas för morfar (min pappa) han fyllde ju jämt för ett tag sen nu kom hans syskon med familjer på besök. Mycket trevligt var det, var ett tag sen man träffade sina släktingar.

I söndags åkte vi tillbaka igen. Gick inte lika bra med Jhonis denna gången han ville inte alls åka mer bil när vi kom till Mantorp. När vi kom till Järna var det långa körer med =( Stod stilla där ett tag, så jobbigt när man bara vill hem. Lill Putte hade ju tappat tålamodet för länge sen Makke började också tappa det när vi inte rullade en meter framåt. var lite kämpigt för mig med två gnällande pojkar i bilen. Men hem kom =)

Idag har jag och gullisen bara njutit av den vackra för sommardagen. Hur perfekt som helst har dagen vart. Värmt och skönt, inte ett moln på himlen och ca 23 grader =) När Jhona tog sin dagliga nap satt jag och solade, så härligt =)

Nu på kvällen var vi ute på en promenad som vanligt. Vi syndade lite och gick och köpte en glass, gud var gott det var =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar