måndag 7 september 2009

Idag sov vår lilla ängel ändan till 8:30. Rena rama lyxen=) En härlig sovmorgon såhär på en måndag!! Man kände sig så utvilad idag med när vi vakande.
Han somnade vid kvart i nio ikväll, det känns bra. Vi vill ju att han ska somna runt nio tiden. Får se hur länge han sover imorgon.
Dag har vi inte gjort så mycket. Jag och Jhona var ute på en promenad. Sen har vi lekt, läst bok och han har hållt på och åla runt som vanlig. När jag skulle göra frukost till mig la jag han i babygymmet som vanlig. När jag kom tillbaka så låg han inte kvar i babygymet utan hade rullat runt och lagt sig på mage och ålat iväg till mattan brevid gymmet. Tror han ville till hans bok herr kvadrat, för den låg lite längre fram =) Nu kan man inte lämna han där när man ska göra frukost =)
Kul att se hur han utvecklas för varje dag som går.

Makke kom hem lite senare idag, vid halv sju. Sån tur var så hade jag gjort middagen igår som vi skulle äta idag. Så det var bara och sätta in det i ugnen (creps).
Efter middagen gick vi ut en runda. Vi tog lillprinsen i bärsele. Han älskar verkligen och var ute. Ibland är han lite arg här inne men så fort vi öppnar ytterdörren och ta ett steg ut med lillen blir han skit glad =)
När vi kom in kollade vi på färjan.

Ha en trevlig kväll!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar