måndag 12 oktober 2009

Drottningholm

Min familj kom upp i fredags så i lördags var vi alla på Drottningholm. Vi hade med oss fika. Toppen var det! Kanonfint väder och inte för kallt… En Riktigt mysig höstdag. På kvällen kollade vi på körslaget och fotboll.

P1020514

P1020506

P1020509

P1020512

Igår var vi ute en runda och gick. Sen åt vi. På kvällen skulle jag, älsklig och Simme gå och kolla på Greenday.

Var lite jobbigt innan vi kom iväg, var första gången jag lämnade min lilla Jhona. Mormor och morfar skulle ta hand om han. Moster Svea och Sonja hjälpte också till så han var i trygga händer.  Hade förberett genom att pumpat ut massa mjölk..

Allt gick så bra han badade, busade, åt. Han somnade en timme efter vi hade lämnat han. Lillprinsen hade inte ätit så mycket heller.. Haha Jag hade pumpat ut alldeles för mycket =)

Han sov hela kvällen, vaknade en stund efter vi hade kommit hem och ville äta som vanligt . Han somnade om på en gång efter nattmålet =)  Skönt att allt gick så bra…

Skriver om Greenday senare… 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar