lördag 3 oktober 2009

Lördag

Idag har min älskade lilla Sambo vart och lekt med sina kompisar =) De  spelade paintball =) Makke har lite ont här och där efter dagen haha…

Medans han var och lekte var jag och min lilla ängel hemma hos Sandra och Lucas.

Jhona sov en bra stund. Både Lucas och Jhona sov samtidigt., det händer typ aldrig. Så jag och Sandra fick en rejäl pratstund, Det behövdes var längesen nu.

Vi åt kina gryta där. Gott gott.. Sen lekte Lucas och Jhona är kul nu när dom börja kunna leka lite mer tillsammans med bilar och sånt. Sen satte vi Jhona i Lucas gamla gåstol. Skulle bara testa. Haha jag trodde inte han skulle tycka det var kul. Först stod han i gåstolen och bara kollade. han älskar ju stå upp. så det tyckte han va kul. jag tog bort han efter 10 minuter. Efter en stund satte jag han där igen. Då började han gå i den. Sen  började han springa. Runt i hallen och köket. Vi hade sänkt stolen så han nådde ner med hela foten. Vet att det kanske inte är så bra och ha han där i, men vi tror att om vi har han där i små korta stunder så är det nog inte så farligt. Han vill ju stå uppe i våra knän hela tiden.

Nu ska vi ha lite lördagsmys….

1 kommentar: