tisdag 27 oktober 2009

Idag har vi inte gjort så mycket… Lilleman vaknade vid halv åtta. Jag och han låg och busade och gosade till kvart över åtta. Sen tröttnade han så jag gick ut med han till lekmattan , men det va inte så länge han orkade leka en kvart sen somnade han och jag med =) Han sov till tio. Selman och Svea lekte med han medans jag fixade med frukost och lite sånt. Vi var ute och gick en runda. Lillälskling kan åka vagn nu =) Vi tar bort liggdelen så han får sitta då tycker han det är kul iaf tjugo minuter. Men det är alltid en början =)

Ikväll var vi och storhandlade. Så skönt att ha kyl och frys fulla. Vi köpte även mat och gröt från 5 månader nu och blöjor i stl 4…

Nu sitter jag och myser med mina två små söta systrar. Mina två grabbar sover.. Är väl snart daxs för oss med och göra det…

Natti natti… 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar