måndag 5 oktober 2009

Måndag

Jhona vaknade vid halv sju.. Va bara och ta sig i kragen och gå upp då.. Låg och gosade med han en liten stund, men han tycker inte det är så mysigt som jag.

Vid halv nio somnade han det gjorde jag med. Vi låg och sov till halv elva. Riktigt skönt.

Sen lekte jag och han en stund.

Vid tolv märkte jag att han började bli trött.

Jag skulle till Huddinge sjukhus vid ett, så då åkte jag iväg lite tidigare så han somnade där så jag slapp väcka han. Trodde han skulle sova till halv två. Farfar kom och skulle passa han medans jag var inne hos doktorn. precis innan jag skulle gå in vaknade han. Va lite jobbigt, jag har aldrig lämnat han även om de satt i väntrummet så var det ändå jobbigt. Men allt gick så bra, han var så glad vår lilla prins =) Farfar skötte sig riktigt bra =)

Fast jag lämnar han inte mer än nödvändigt. Ska lämna han på söndag nästa gång några timmar på kvällen jag, älskling o Simme ska ju gå och lyssna på Greenday. Men det går säkert bra. Sen kommer jag nog inte lämna han något mer i höst. Det få bli sen i Januari när jag tänkt börja jobba lite. Alla hinner ju få passa han. Men nu när han är så liten vill jag ha han så mycket så möjligt. Sakna u han bara jag hoppa in i duschen. Töntig som jag är. Trodde aldrig man kunde bli så fäst vid någon och att det skulle kännas så i hjärtat och lämna..  Men det är väl fler än jag som inte gillar lämna sina små bebisar?? Jag vet i alla fall två stycken till =)

Hos doktorn gick det bra. Ska testa TENS nu, hoppas det hjälper.

Har inte gjort så mycket mer idag. Busat och lekt med lillälskling som vanligt =)

Hade fint alla där ute =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar