onsdag 25 november 2009

Gò kväll

Var meningen att jag och Jhonis skulle umgås med Malin och Malvina idag. Men det blev inte så, våra små bebisar är lite osynkade med varandra. När Jhona sov eftermiddag va hon vaken och tvärtom. Så det blev ingen date med dem idag. Bättre lycka imorn förhoppningsvis =)

När älskling kom hem fixade jag middag sen städade jag vårt sovrum. Gå inte städa här på dagarna för när putte är vaken vill han att man ska va hela tiden med han. En riktig mamma och pappa gris är han vår ögonsten.

Nu sitter vi och kolla på bonde söker fru. Ska kolla på den Wallander filmen (kommer inte ihåg vad den heter och orkar inte gå och kolla sitter så skönt. )

Fick en tänkvärd rad av min gamle kompis i veckan

"Ödsla enbart energi på folk som du får energi av"

Stämmer så bra det är verkligen Något man kan leva efter tycker jag =)

I fortsättningen ska jag bara göra det , finns alldeles för många som jag ödslat bort min energi på i mitt liv tyvärr…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar