tisdag 24 november 2009

Veckan rullar på

Idag har det inte hänt så mycket, dagarna rullar mest bara förbi i november mörkret. Tur vi har helgerna att se fram emot då mönstret bryts lite =)

Jag va och klippte mig efter jobbet idag, det behövdes verkligen. Så nu klarar man sig över jul och nyårshelgen på den fronten så den kommande lönen får gå till presenter enbart :P

När jag kom hem hämtade jag in julsakerna så nu ska det julstökas här inför 1’a advent på sön, men som tur är har jag en underbar älskling som gillar att pynta inför julen så jag behöver nog bara ta pyntningen på utsidan =)

Nee nu är det strax sovtime och ladda inför morgondagen, ha det kanon alla!!

/Makke

1 kommentar:

  1. Kommer till helgen o kollar på eran julpyntning.Matti Matti på er alla tre farmor o farfar

    SvaraRadera