lördag 14 november 2009

Nacka Forum

Oj vad stort Nacka Forum var =)Åkte dit idag… Var typ kaos i parkeringshuset kändes som hela Stockholm var där och försökte få en parkeringsplats.. Vi lyckades efter typ en kvarts letade och hitta en… Jhona åkte en liten stund i vagnen sen var det bärselen som gällde. Vi handlade lite kläder till han.. Handlade även säkerhets saker till lägenheten så nu kan Jhona vistas säkert här inne =) Jag kollade på lite kläder med hittade inget är jobbigt när man ammar vill ju ha en klänning som är lätt och dra ner om man säger så… Tids nog hittar jag nog också mig en julklänning =) Sen går man ju ner i vikt hela tiden så jag vill ju inte köpa nåt nu och sen när man ska använda det till jul så passar inte kläderna.. Det har jag redan gjort en gång i höst så det räcker…

Igår ställde jag Lille Putte vid bordet sen släppte jag han.. Haha Vet ni vad ungen gör?? Haha Han står alldeles själv (han håller i bordet). Synd att man inte hade kameran till hands.. Både jag och Makke höll på och tappa hakan =)

Han kan även säga Amamma och apappa.. Vi tolkar det som han säger mamma och pappa.. Dadda är oxå ett populärt “ord” =) Sen kommer det ju massa andra ljud ifrån han. Han är duktig vår lille kille…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar