söndag 1 november 2009

Halloween

 

I helgen var som sagt mormor och morfar här och hälsade på.. I går var vi alla och badade, så skönt. Jhona satt och kollade i mitt knä sen ville jag simma lite så då satt han i mormor knä och kollade. Han var så snäll och glad hela tiden. Troddee han skulle bli gnällig eftersom han bara hade sovit 10 min på 5 timmar men det va han inte. Vad skönt det var och simma. Saknar verkligen det, jag och älskling brukade simma 3 gånger i veckan innan vår lille prins kom. Nu är det så svårt och göra det eftersom lilleman inte gillar vara borta efter klockan sex på kvällen, då blir han jätte gnällig. En riktig hemma människa är han.

Igår kväll var vi ute på promenad när vi kom min kollade vi på körslaget och åt chips och godis.

Idag gjorde vi inte så mycket. Vi gjorde middag sen åkte alla hem. Jhona somnade i 2,5 timmar, så länge brukar han aldrig sova typ. Så tråkigt när han sover så länge man har inget och göra efter ett tag, Jag  fattar inte vad vi gjorde  om dagarna innan vår lille skatt kom??

När han vaknade busade vi med han. Haha såg ut som han nästan kröp i soffan. Skit gulligt.

Vi gick ut på en promenad med han ikväll, han älskar verkligen att vara ute. När han kom hem badade vi han. Sen gosade vi och lekte med han gav han mat busade lite till. Efter det somnade han som en stock. Är kul nu när man kan leka och busa med han lite mer och han förstår =)

Nu ska vi kolla lite på tv sen ska vi sova…

Lite bilder sen helgen

P1020835

P1020837

P1020832

(Äntligen har vi tagit ett kort med bara morfar och Jhona, så nu kan jag ändra på bild på Jhona´s sida. Men gör det imorn. >Nu är det bara Farfar, Samuel, Stefan och Sacken kvar )

1 kommentar:

  1. hej sara. var tvungen att kika på din blogg för att förstå vem du var. såg inte så bra på facebook. Grattis till lillknodden, va roligt! jag har också en blogg om du vill kika: kakorochbarn.blogspot.com hälsningar/Vanja

    SvaraRadera