onsdag 9 december 2009

Ensam =/

Igår körde jag lillemannen och sara till Södertälje centralstation vid fem tiden på morgonen då de två skulle ner och besöka hennes familj denna veckan. Va riktigt tråkigt att vinka adjö till dem där på morgonen  =(

Men jag själv åkte också iväg igår till Linköping, där vi på GSM hade en julfest, va riktigt trevligt så man tänkte inte så mycket på att mina älsklingar åkt iväg förens jag skulle somna ensam på hotellrummet i Linköping. Men den påtagliga tomheten kom nu när jag kom hem idag, vanligtvis brukar man ha en lillemann springandes( i sin gåstol) och hoppandes emot mig när jag kommer hem och min sötnos som kommer och ger mig en puss. Men idag va det bara tyst och släckt.

SAKNAR ER BÅDA SÅ MYCKET!!

Nu blir det och ligga och ta igen sig efter allt resande.

 

HA det gott alla!!

 

/Makke

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar