måndag 7 december 2009

Väckte Jhonis idag vid klockan nio för jag skulle till doktorn. Han var väl inte helnöjd att bli väckte så “tidigt”. Han är ju van vid och sova till elva, tolv =) Jag klagar inte då jag inte är någon morgonmänniska.

Vi åkte och hämtade Makke på jobbet han skulle passa Jhona när jag var inne hos doktorn. Efter besöket åkte vi och åt lunch, mysigt och luncha med min älskling =) Makke åkte tillbaka till jobbet sen. Jag och Jhona åkte hem. När vi kom hem städade vi av här som vanligt.

Ikväll ska vi packa jag och Jhona ska ju åka till småland imorgon (eller i natt) tåget går 05 40. Usch :/

Ska bli kul och åka till Ullared på torsdag, hoppas man hittar massa roliga saker där =)

Hade bra alla där ute. Får se när jag uppdatera nästa gång….

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar