måndag 8 mars 2010

Hej

Helgen har vart toppen. Vi åkte ner till Småland i lördags förmiddag. Gick jättebra och åka så långt med Jhonis. Han var toppen snäll =) På kvällen var det kalas för Svea som fyllde åtta år. Firade simme lite med =) I går firade vi Samuel som fyllde 20 år, tyckte inte alls det var längesen han var 6 år.. Igår kväll åkte min älskling hem till Sthlm igen =( Så tomt utan han. Saknade han direkt när han hade satt sig i bilen =( Nästan så det kom lite tårar... Idag har jag vart barnvakt åt mina små söta syskon dom hade studiedag. Var kul och va hemma själv med dem.- .Jag och Svea var ute i det härliga vädret och gick en runda. Jhona vill inte sitta i vagnen så vi kunde inte gå så långt.. Sen har vi lekt, busat och myst... Kul och vara och hälsa på "hemma". Man saknar ju alla så mycket..
Saknar dig min älskling... Puss puss min finaste... Jhona saknar pappa med, han skicka en sån där slemmig härlig Jhona puss till dig <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar