lördag 13 mars 2010

Hemma igen

Nu är jag och lillkillen hemma igen. Tågresan gick jättebra… Blev lite jobbigt de sista tio minuterna Jhona hade inte sovit på över sex timmar så han var lite trött och blev lite ledsen när han inte fick sova (ville inte söva han för då skulle jag få väcka han efter 10 minuter) Men så fort vi kom till bilen somnade han. Han somnade två eller tre gånger på tåget men då var det en dum tant som kom och prasslade med en plastpåse så han vaknade. Skönt att resan  gick så bra ändå =) Jhona satt mest och klappade händerna och vinkade åt folk som gick förbi han. Sen gav han mig en massa slängpussar <3. Han roade sig även med att blåsa bubblor med saliven och säga mamma samtidig =) Läsa bok och äta majskrokar gjorde han med.

Jag fick en jättefin blombukett av min älskling idag… han är så söte =) Han fixade även maten, tacos så gott. Ikväll ska han göra banan i ugnen med smält choklad i. Åhh vad gott det ska bli längtar till i kväll. Vi ska även kolla på melodifestivalen.

Var lite ledsamt och lämna de i småland, blev lite tårar innan vi gick på tåget (mest mormor som fällde dem). Men vi ses ju snart igen =)  Ska iaf inte gå två månader denna gången.

Nu ska jag mysa ner mig hos min älskling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar