måndag 1 mars 2010

Jhona sov jätte oroligt natt.. Vet inte var det berodde på.. Så när han tog sin dagliga nap gjorde jag samma sak. Sen gick vi ner till ÖF. Massa folk där var typ 25-30 stycken mammor och pappor där. Men det var väldigt trevligt.. Jhona höll på och springa runt och skratta och prata och ha sig. Som vanligt spelade han “allan”.

Imorn blir det nog den vanliga ÖF. Är lite mysigare där för vi är max 7 stycken (14 med barnen). Så stämnigen är helt annorlunda jämfört mot idag. Men båda är bra på sitt sätt :D

Snart åker jag och Jhonis ner till Småland. Ska bli så kul och visa upp han. Jhonis Mormor och morfar har inte sett han sen i mitten av januari och sen dess har det ju hänt en hel del. De har tex inte sett han gå live, bara genom web cam och filmer. Jag vet att Sonja, Selma och Svea längtar extra mycket efter han. Svea ringer dagligen och berätta om allt hon ska göra med honom när de ses. Så söt är hon min lilla Svea. Jag saknar ju självklart alla där nere med.

Jhona vägrar somna ikväll fattar inte varför?? Hur kan den lilla ungen har så mycket energi???

Just nu håller Makke på och göra ett försök och söva han för femtionelvfte gången ikväll typ. .Får väl se om han lyckas..  Kanske har han gjort det?? Hör inte Jhona prata iaf…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar