söndag 28 mars 2010

Helgen

Så var denna helgen slut :( Fy vad fort helgerna går… Tycker iof att veckorna bara springer på med.. Helgen har iaf vart väldigt mysig.. Igår var vi i Skärholmen, jag letar efter kläder till mig. Kläder som jag ska har nu i påsk (ett 50 års kalas 0ch ett 60 års kalas) och sen på ett dop. Men som vanligt hittade jag inga fin kläder .. Köpte en tröja på MQ. En helt vanlig randig tröja… Idag var vi inne i stor sthlm. Hittade lite fina saker till lillkillen som ni såg. Inga kläder till mig hittade jag, letade inte så speciellt mycket heller för den delen. Vi letade efter skor till Jhonis. Fanns inte de vi vill ha. Vi hittade såna vi ville ha på nätet, så det blir nog att vi beställer dem där…

Imorn ska vi nog  till Öppna förskolan med dem från föräldragruppen, ska bli skoj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar