fredag 5 mars 2010

Småland

Imorn åker jag och Jhonis ner till Småland. Ska bli så skoj =) Idag har vi vart nere en runda i centrum. Blev lite present handling. Vi gick ner i det härliga soliga vädret. Sen tog vi bussen hem, skulle testa hur det gick och åka buss med han. Det gick toppen han underhöll hela bussen genom och sitta och prat skrika “e de” och låtsas skratta hela resan =) Gullunge… Han lyckades dra till sig alla folks blickar och uppmärksamhet :D  När vi kom hem började jag packa och vika tvätt. Eller rättare sagt jag vek tvätten Jhonis tog och vek upp kläderna och sprang i väg med kläderna. Busunge.. Så höll vi på ett bra tag =)

Nu sover gubben. Jag sitter och håller på och uppdatera hans sida. Försöker även lägga ut bilder  bloggen på stället vi ska till i sommar men det funkar inte. Får försöka om en stund igen..

Idag ska Makke göra lax till middag. Så gott är det.

På söndag har jag hört att det blir gädda till middag, åhh vad jag ska äta=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar