onsdag 24 mars 2010

Var riktigt trevligt på föräldragruppen. Vi var dock bara tre stycken (sex med barnen). En tjej som var född på samma dag som Jhonis, så det var lite förvirrat i början. BVC tanten+ tandläkaren hade blandat ihop deras personnummer och namn så Jhonis personnummer bars av Cassandra (tjejen som var född samma dag) och tvärtom. Men det löste sig =) Tandläkaren pratade om sen kollade hon hur många tänder Jhona hade(då var det fler där 7 st var vi 14 med barnen) . Jag sa till henne innan hon skulle in med fingrarna att han kommer bita dig. Men hon sa bara nej det går bra, du ser ju att jag har känt på de andra barnen de bet mig inte. Men så rätt jag hade ==) Han bet henne rejält :D Haha men hon får skylla sig själv…

På föräldraträffen pratade vi lite om graviditeten, förlossningen och hur det är och vara mamma =)

Vi bestämde att vi skulle ses på måndag på ÖF =)

Nästa gång det är föräldraträff kanske det kommer två till, för det var fem som hade tackat ja..

Nu är Makke iväg och på After Work med sitt nya jobb. Är ju nästa torsdag han börjar… Hoppas verkligen han kommer trivas.

Kul att de bjöd in han ikväll =)

Nu ska jag leka med min vackra prins =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar