torsdag 18 februari 2010

Busdag

Idag har Jhonis vart på bushumör (mer än vanligt) Han satt på dammsugaren och åkt när jag dammsög här inne, han gapskrattade. Han har hållt på och klättra,  sprungit iväg så jag ska jaga han. Ja allt möjligt har han haft för sig idag vår lilla tokunge =)  Så vi har busat hela dagen fram till klockan halv fyra. Då fixade vi oss sen åkte vi till mitt jobb. Vi skulle möta upp Makke där. Blev att vi åt ute för Makke åkte till en släkting och hälsade på medans jag jobbade.  Han och Jhonis fick lite Pappa och son tid denna veckan med=)

I mars ska jag och lillskiten åka ner till hans mormor och morfar och vara där i en vecka. Ska bli kul, börja längta dit, även fast jag vet att jag kommer sakna ihjäl mig efter min älskling. Ibland är det bra och vara ifrån varandra och riktigt få sakna han ..

Nu är det godnatt för mig. Imorn är det fredag… Om det inte är allt för mycket snö här när vi vaknar upp kanske jag och lillen åker till jobbet och hälsar på? Eller kanske lekslottet? Hmm får tänka på saken inatt…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar