måndag 1 februari 2010

Idag var det nästan sommar temperatur ute noll gradigt =) Vi var ute på en härlig promenad… 

Jhona har börjat klättra på allt här hemma. Sen började han springa idag..Haha här går det undan på dagarna kan jag säga… Fullt ös från morgon till kväll. Han vill ju inte sova så mycket på dagarna heller. Idag sov han 18 minuter sen lekte han och rusade järnet i fyra timmar och sov typ 40 minuter.. Så det är och göra här.. Men det är bara kul.. Dagarna går så fort och det är både positivt och negativt…

Makke sitter inne och håller på och söver Jhona. När han inte somnar vid mitt bröst kan jag inte söva han.. Han ligger bara oh fjanta sig för mig. Makke är duktig på och söva han =)

Nu ska jag ta det lugnt en stund sen blir det sängen. Imorgon ska jag och Malin + barnen till öppna förskolan ska bli skoj =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar